Автор: admin
Публикувано на: 24.04.2009 01:10:35

Рейтинг:

Перу
Официалната туристическа агенция на Перу - PromPeru стартира новата си рекламна стратегия за популяризиране на страната.

Цялата кампания е фокусирана върху най-популярните онлайн социални мрежи Facebook, YouTube, Flickr и Twitter, където потребителите имат възможност да споделят своите преживявания и мнения за престоя си в Перу.

Трябва да отбележим, че напоследък социалните мрежи се използват все по-често за популяризиране на туристически дестинации. Доста хотели също прибягват до този вид сайтове, като вкарват в тях клипове и снимки или споделят мненията на свои клиенти.

Снимка: wikimedia.org
Перу се популяризира чрез социални мрежи
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Booking.com

Booking.com
Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg